مارال ( قصه ها ، شعرها و یادداشت های علیرضا ذیحق)

مارال ( قصه ها ، شعرها و یادداشت های علیرضا ذیحق)

نقل مطالب ترکی و فارسی این وبلاگ در مطبوعات، کتب و شبکه های اجتماعی با ذکر نام نویسنده بلامانع است. alirezazihagh@gmail.com
مارال ( قصه ها ، شعرها و یادداشت های علیرضا ذیحق)

مارال ( قصه ها ، شعرها و یادداشت های علیرضا ذیحق)

نقل مطالب ترکی و فارسی این وبلاگ در مطبوعات، کتب و شبکه های اجتماعی با ذکر نام نویسنده بلامانع است. alirezazihagh@gmail.com

نیلوفر پیشگو / داستان کوتاه / به همراه متن های ترکی و فارسی / علیرضا ذیحق

https://s18.picofile.com/file/8438754734/%D9%86%DB%8C%D9%84%D9%88%D9%81%D8%B1_%D9%BE%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D9%88.jpg


 https://s18.picofile.com/file/8438754734/%D9%86%DB%8C%D9%84%D9%88%D9%81%D8%B1_%D9%BE%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D9%88.jpg


نیلوفر پیشگو / داستان کوتاه / به همراه متن های ترکی و فارسی / علیرضا ذیحق


علیرضا ذیحق

گله جه یی بیلَن نیلوفر

حکایه

 

  " حیاتیندا بیری واردی کی آناسی دئییل . یاشی و ساچی دئییر او دئییل . آمما عجیب اودور کی یئنه اولدوزلار دئییرلر کی ...بلی دوزدی!  بو ایشده بیرقادین ین اَلی وار، آمما اَرین یئنه سنی سئویری . چوخ اوزولمه جادو جنبل و دوعا موعادی ... من یئریه یئر ائده ره م . لوطفن آنان آدین دئه ... سوی آدینی سوروشمادیم تکجه بالاجا آدین ... بو قادین اؤزگه دئییل . اَرین له اونون آراسیندا بیر قوهوم چولوق وار ... او قطعییّت ده کی سن دئییرسن من دئیه بیلمه رم . بیر آز اَل کوت و گیژ کیمین دی ... مومکون دی ظن دین دوز اولا آمما اوّل جه دئدی ییم کیمی سنین ایشین اولماسین . گؤز یاشلارین قاباغین آل و بو قَدَراؤگگلولدَمه . بو گئجه پوزیتیو بیر انرژی نن ، ایشی بیتمیش کیمی دی ... بیری بیله مه تئلفون آچیب دی و گرک سنه بای دئیه م . خوش خبرلرینی گؤزله ییرَم و منه دییه رسن ... الو بویورون ... هلند بویورسون ... بلی تانیدیم . نه خبر ؟ ... آللاها شوکورلر اولسون . من کی دئمیشدیم بو جور کیشی لره گرک اوز وئرمه یه سن و زیبیل تک قویاسان قاپی نین آغزینا ... دئمک کی آدام اولوب گئدیر ایشینین باشینا ...آما بو ورق لر کی دوزورم اونو دئییر ایلگی نیز هله مؤحکم دئییل . یئنه بیربیریزه قیشقیریب باغیریر سیز. اوشاقلار دا اَلیزدن جانا گلیب لر ... دوزدور گئدیر ایشه آما یئنه سن نن سویو بیر آرخا گئتمیر، الینه گله نین چوخونواؤزونه خرج ائدیر... آفرین ...همان الکل ... آما فالین گؤستریر کی آخیری سنه ساری گله جک ... سونکی آدام ...اؤنجه تئلویزیونون سسینی آزالت ...لوطفن تکجه تئلفونلا دانیش ... بویوردوز کی فرانسه دن ... دوغوردان نه گؤزه ل سسیز وار ... مگر اولار کی بو گؤزه ل لی یی حیسّ ائتمه یه سن ... اوره یین دوز دئمیر و هله تصمیم توتانمیسان ... سئویرسن آما بیله سین دن گیزله دیرسن ... حتمن اؤزگه بیرمملکت دن دیر... گاهدان گولش قاباق دی گاهدان دا اؤز دونیاسین دادیر... ایلگی نی بیله سی نن قیرماگینا ... دوزدور کی من ائولن مه ییزی اوچ دؤرد ایل سورا گؤرورم ... آما اگر بُرجو عقرب یا تَرَزی اولا تئزراخ دا ایزدیواج اوز وئره بیلر .... ایندی کی بُورجوعقرب دیر ، هئچ چتین لیک یوخ دی ... گؤزه ل سورپیرایز لار سیزی گؤزلور ... لوطفن بیر آز یاواش ... ائله بیل دئدیز کی تورکیه دن دانیشیرسیز؟... باشا دوشدوم . دئدیز کی ایرانلی سیزآما ایستانبول دا یاشاییر سیز. نه قَدَر ده لهجه سیز دانیشیرسان ... اولدوزلار دوما ندا ایتیب لر .یا بیری نن کوسولوسن یادا بوشانیب سان . اما ایندی . عائیله ن له ده یاخشی گئچینه م می سن ..  آما بیری وار کی برک هاوان ساخلیر ... نظره گلیر کی اودا عشق ده شیکست یئییب و بیر تَهَر لر بیر بیریزه صبیر داشی اولوبسوز ... گله جک می ؟ صاباحین بوسبوتون ایشیق دی و عائیله ن ده بو گونلر راضی لاشاجاق لار ... بیر سفر گؤروره م . شایده ده گئدیب تئز گله سن ... آه نه یاخشی ! صاباح کی گئتدیز آنتالیا یا منی ده یادا سالین ... اؤپوره م بیله ن، الویداع .... اتریش بویورسون ... بلی دوزدوی...آغا... قرار ایدی کی قلب عملینه گئده رک نیگران اولمویاسیز . ... من کی دئمیشدیم سیزه دوعا ائده جه یم . منیم وئردی ییم مثبت انرژی لره ایمانیز اولسون ...  سئوینیره م کی ساغ سلامت بیزیم جمعیمیزده سیز... بو سؤزلر ندی ؟خاهیش ائلیره م اصلن دیلی زه ده گتیرمی یه سیز... ائله بیل ایشاره ائدیرلر ایکی دقیقه دن چوخ واختیمیز یوخدورو من سیزله خودافیظ له شیره م . آما سیز سؤزونوزو دئیین جاوابیزی من صاباح وئرره م . صاباح بوساعات دا بو پروقیرام دا  ... سسین یاییلیری  لوطفن تئز اول ... من چوخ شادام و نیلوفر خانیم دان بو قَدَر محبت لری اوچون ممنونام . اگر اولماسایدی ایندی من ده بوردا دئییل دیم ... دوغروسو بوکی دیری اولماغیما چوخ سئوینیره م  ... ونه قدر بختَوَر م کی کی بوردا نیلوفر خانیم دان تشککور ائدیره م . دوغرودان تبریک لر ...چتین بیر عمل ایدی و بو خانیمین کرامت لرین هئچ واخت اونودمایاجاغام . آه اگر من اؤلسه یدیم ایندی هئش کیم یوخ ایدی منیم قلبیمدن جوشان تشککور لری تقدیم ائده. اونا گؤره ده سئوینیرم کی بیله سین دن تشککور ائده بیلدیم و شرمنده اولمامیشام ... "  

نیلوفر استودیو دان چیخارکن " موراد " ، کی پروقیرامین یؤنتمَنی ایدی کسدی قاباغینی و دئدی : " پس بیزیم مورادیمیزی نه زامان وئره جک سن ؟ ... دوزو چوخ سئوینیره م کی سنین تکین بیر استعدادی کشف ائله میشه م . ایستیره م بو گئجه نی منه قوناق اولاسان . نه دئییرسن ؟" موراد بالا بالا اونا یاخینلاشیردی کی نیلوفر اؤزون چکدی کنارا و دئدی :

" من لاپ اوّل دن سنه دئمیشه م تا او گونه جان کی منیم ایشیمی " تی وی استار" دا یولا سالمی ییب سان داها موراد دان خبر یوخ دی . اگر او کانالا گئتسه م نه لر کی منی گؤزله میر ؟ بو کانالین تاماشاچی لاری هامیسی دابانی جیریق کئچل باشدیلار و گؤرمه میش. اگر او کانال  دا  آی دا تکجه بیر خاننده یا آرتیست توروموزا دوشه  کی سوپر استاردی و گونده اون دفعه عاشیق اولور و عالمه آدمه بد گومان دی و فیکر ائلیر هر گون یوز یول گرک اونلاری دارا آسا ، بیل که ایشی میز توتوبدی . سنده هوشون ییغ باشان و اوزامان موردا ایسته کی منی مورادیما چاتدیرا سان  !"


متن فارسی


علیرضا ذیحق

نیلوفر پیشگو

داستان کوتاه

"یکی تو زندگیش هس که مادرش نیس. سن و سالش به او نمی خوره . اما عجیبه که ستاره ها می گن هنوز...بله درسته! پای یه زن در میونه واما شوهرت هنوزعاشقته . دلْ نگرون نباش. جادو جنبل و این جور کاراست . .. من جور می کنم .اسم مادرت لطفا ... فامیلی شو نپرسیدم فقط اسم کوچک ... این زن غریبه نیس. یه نسبتی بین او و شوهرته ...با اون صراحت که تو میگی من نمی تونم بگم .کمی شلخته و به نظر خل و چله ...ممکنه حدست درس باشه و اما همون اول گفتم که تو کاریت نباشه . جلوی اشکاتو بگیر و اینهمه بغض نکن .همین امشب با یه انرژی مثبت ، کارش تمومه . .. یکی پشت خطه وباید بگم بای.  منتظر خبرای خوشی هستم که برام می گی ...الو بفرمائین ... هلند بفرما ... آره شناختم . چه خبر؟ ... آه خدارو شکر. من که گفته بودم به این جور مردا نباید رو داد و عینهو آشغال گذاشتشون دم در...  پس بالأخره آدم شده و میره سرکار. .. اما این ورق ها را که می چینم می بینم رابطه تون دُرَس نیس. مرتب سرِ هم غر می زنین و بچه ها هم از دستتون عاصی اََن... هرچن میره سرِکار اما باز با تو رو راس نیس. بیشتر اوقات هرچی درمیاره می بنده به نافش. آفرین ... همون الکل... تو فالش اما نشون میده که آخر سر رامت میشه .... نفر بعدی ... اوّل  صدای تلویزن رو پایین بیار ...لطفا فقط با تلفن صحبت کنین ... فرمودید که از فرانسه ... راستی چه صدای زیبایی... مگه می شود این زیبایی رو حس نکرد . ... دودلی و سریع نمی تونی تصمیم بگیری... دوستش داری و اما ازش کتمان می کنی... حتما هم از یه کشور دیگه س... بعضی وقتها شوخه و بعضی وقتا هم تو خودش... را بط هات را باهاش قطع نکن ... هرچن که من ازدواجت را سه چهار سال بعد می بینم اما اگه برجش عقرب و ترازو باشه زودتر هم می تونه اتفاق بیفته ... حالاکه برجش عقربه ، هیچ مشکلی نیس. سورپریز ای خوبی چشم انتظارشمان ... لطفا کمی یواش تر... گفتین که از ترکیه زنگ می زنین نه ؟... آها ایرونی هستین و تو استانبول زندگی می کنین . چقد هم بی لهجه صحبت می کنین . .. ستاره ها تو مه گم شده ان.. یعنی  یا یکی قهری. شایدم طلاق گرفتی و با خونواده هم یه مشکل جدی داری. ... اما حالا یکی هس که هواتو داره ... به نطر میاد که او هم از عشق و عاشقی کم آورده ویه جورهایی سنگ صبورِ هم شدین ... آینده ؟ ...  فردات کاملا روشنه و خونوادتم همین روزا کوتاه میان ... یه سفر می بینم . شایدم بری و زود برگردی ... آه چه خوب ! فردا که رفتین آنتالیا جای مارو هم خالی کنین ... می بوسمت حداحافظ... اتریش بفرما ... بله درسته ... آقای ...  قرار بود برین عمل قلب و سخت نگران بودین ... من که گفته بودم دعاتون می کنم و به انرژی های مثبت من ایمان داشته باشین ... خوشحالم که ساق و سالم باز تو جمع مایین .... این حرفا چیه ؟ خواهش می کنم اصلا به زبون هم نیارین ... مثه اینکه اشاره می کنن دو دقیقه بیشتر وقت نداریم و من حداحافظی می کنم و اما شما حرفاتونو بزنین و جواب من باشه فردا ،  همینجا ،همین ساعت  ، توهمین برنامه... صدات داره پخش می شه و لطفا سریع ... من خوشحالم و از خانم نیلوفر به خاطر همه یِ مهربونی هاش ممنونم . اگه او نبود ، حالا من نیز اینجا نبودم . ... راستی چقدخوشحالم که هنوز زنده ام ... و چقدر خوشبختم که می تونم در اینجا ، از خانم نیلوفر تشکر کنم... واقعا تبریک ...جراحی سختی بود و کرامت های این بانوی عزیز را  هرگز فراموش نخواهم کرد . آه که اگه مرده بودم الان هیشکی نبود تشکر های قلبی مرا تقدیم ایشون کند و پس من ، خوشبختم که شرمنده ی ایشون نیستم  ... "

 نیلوفر داشت از استودیو خارج می شد که مراد ، تهیه کننده ی برنامه جلوش سبز شد و گفت : " پس مراد ما رو کی میدی نامراد ؟... راستی منم خوشبختم که یه همچین استعدادی رو کشف کرده ام ! دوست داشتم که امشب را مهمون من باشی . چی میگی ؟ "

 مراد داشت خیلی صمیمی می شد که نیلوفر جا خالی داد و گفت :

" همون اول بهت گفتم که تا کارمو تو تی وی استار جور نکنی ، مراد بی مراد . آه که اگه برم تو اون  کانال چی ها که نمی شه ؟ این کانال لعنتی بیننده هاش همه ش مث خودت گدا گشنه و ندید بدیدن . اگه بین اون همه هرپیشه و خواننده ، فقط یه ستاره به تورمون بخوره که ماهی ده بار عاشق می شه و به عالم و آدم بدگمانه و فکر می کنه که همه بدخواهِشَن و باید روزی صدبار آنها رادار زد ، اون وقته که بیا دنبال مراد ، مراد خان ِ نامراد! "

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.